Friday, 4 September 2015

PIIP JA TUUT

2 augustil (laupäeval) käisime Laulasmaal vaatamas Piip ja Tuut püstijalakomöödias Elu Õied. Tegu taas suurepärase etendusega, kuigi sel korral siiski rohkem täiskavanutele suunatud naljadega kui lastele. Samas lapsed saavad ikka naerda ka, aga vanemad kindlasti rohkem. Eeldan, et sellest tulenevalt olid ka piletid kallimad kui tavaliselt Piip ja Tuut etendustel. 
Meie jäime igal juhul rahule. Mu ema naeris terve etenduse aja. Gretal hakkas vahepeal natuke igav, sest ta ei saanud mõnest asjast nii keeleliselt kui ka ealiselt väga aru, aga samas naerda sai ka tema. No näiteks ei teadnud ta mis tossud on, sest mina kasutan temaga kodus sõna botased. 






Piip ja Tuut on vaidlematult minu lemmik tegelased. Ma loomulikult ei ole näinud kõiki Eesti lavadel olevaid lasteetendusi, aga siiski üsna paljusid ja ma ütleks, et Lotte muusikalid ning Piip ja Tuut etendused on sellised mis ka mujal maailmas hästi peale läheksid. 

No comments: